Nalezeno 319 poptávek

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb - Obálka dopisní A4 bílá bez dna - Blok A5 linky - se spirálou atd. viz přílohy Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 3. 12. 2020 ve 14:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup samoobslužných razítek - pro podatelny vybraných klientských pracovišť Lokalita: - okres Hradec Králové Termín pro podání nabídek: - 8. 12. 2020 do 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb - bloček samolepící - izolepa široká balící - spona spisová - sešit A5 linkovaný - pero kuličkové - dále viz přílohy Lokalita: - okres Brno Termín pro podání nabídek: - 2. 12. 2020 ve 12:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání nálepek pro poštovní provoz - nálepky pro poštovní provoz – archy - nálepky pro poštovní provoz - kotouče Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 21. 12. 2020 v 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - xero papír A4 - rozřez na A6, 80 g / bal. á 500 listů - popisovač pernament alkoholová báze, klínový hrot, stopa 1- 4,6 mm, barevný s klipem na zavěšení atd. viz přílohy Lokalita: - okres Brno Termín pro podání na...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských, mycích, čistících a hygienických prostředk - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Ostrava-město Termín pro podání nabídek: - 30.11. 2020 do 14:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb, papírenského zboží a tonerů v roce 2021 - odkladač na spisy drátěný - kalíšek na spony drátěný Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 7. 12. 2020 v 9:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb - jedná se např. o dodávku kancelářských sponek, náplní do sešívačky, lepící tyčinky, tužek, popisovačů apod. - více informací naleznete v příloze Lokalita: - okres Hradec Králové Termín pro podání nabídek: - 04....

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského materiálu - jedná se o dodávku papíru, kancelářských sponek, bločků, obálek apod. - více informací naleznete v příloze Lokalita: - okres Nymburk Termín pro podání nabídek: - 03.12. 2020

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup drobného kancelářského materiálu - guma obyčejná - papír balící, šedý - mapa prešpan tříklopá, žlutá, oranž., modrá, červená - rychlovazač prešpan, světle modrý, žlutý, červený, oranžový - spony na spisy délka cca 70 mm - vázací spona do r...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb, čistících a úklidových prostředků v období 2021 – 2022 dle provozních potřeb zadavatele Lokalita: - okres Most Termín pro podání nabídek: - 24.11. 2020 do 13:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - archivní krabice A4, ESSELTE, 20cm, bílá - pořadač archivační A4 s kapsou, 8 cm Lokalita: - Česká republika Termín pro podání nabídek: - 23.11.2020 v 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb - bližší informace u zadavatele nebo viz přílohy Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 26. 11. 2020 v 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - v ámci kalendářního roku se předpokládá 6 dodávek s dodací lhůtou 4 pracovních dní ode dne odeslání objednávky Lokalita: - okres Kutná Hora Termín pro podání nabídek: - 25. 11. 2020 do 14:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - bližší informace u zadavatele nebo viz přílohy Lokalita: - okres Trutnov Termín pro podání nabídek: - 13. 11. 2020 ve 12:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských a hygienických potřeb a kancelářského papíru během roku 2021 - přepokládané zahájení plnění veřejné zakázky je stanoveno na leden 2021 a konec plnění veřejné zakázky na 31. 12. 2021 Lokalita: - Jihočeský kraj Termín pro p...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - alkalické baterie 9V - datumovka mini - euroobaly - jutový motouz - kuličkové pero - lepicí páska - dále viz přílohy Lokalita: - okres Hradec Králové Termín pro podání nabídek: - 11. 11. 2020 v 8:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb a drogerie - bližší specifikace naleznete v příloze Lokalita: - okres Žďár nad Sázavou Termín pro podání nabídek: - 12.11. 2020 do 11:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - stoj na hřebenovou vazbu - laminátor - strečová fólie - odlamovací nůž - náhradní lamela pro odlamovací nůž - náhradní lamela pro odlamovací nůž - kompletní seznam poptávaného zboží a podrobná technická specifikace...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup pásek k tiskárně BROTHER a DYMO pásek - viz příloha specifikace Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 6. 11. 2020 do 7:00 hodin

Kontakty

Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349

O projektu

Projekt Poptávky.cz sdružuje 132 498 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.

Poptávky.cz © 2020 | všechna práva vyhrazena