Nalezeno 135 poptávek

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka konferenčních stolků - dřevěný - skleněný - dále viz přílohy Lokalita: - okres Brno Termín pro podání nabídek: - 6. 1. 2020 v 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských židlí a křesel včetně montáže - mohutná celočalouněná kancelářská židle určená pro nepřetržité a vícesměnné provozy - nosnost 150 kg - čalouněno v jemné potahové látce z mikrovlákna (SUE), snadno udržovatelná, otěruodolnost: 4...

Poptávám: nábytek Popis: - výroba dřevěných stolů do kulturního domu Rozměry: - 200 x 75 až 80 x 80 cm (dxvš) Množství: - 12-15 ks Lokalita: - Kutnohorsko - nabídky celá CR Termín: - leden, únor 2020

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 kancelářské židle - čalounění látkové; síťový opěrák, nastavitelná opěrka hlavy, odnímatelné područky atd. viz přílohy Lokalita: - okres Kroměříž Termín pro podání nabídek: - 17. 12. 2019 do 10:30 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka 5 ks zdravotnických židlí - různá sedadla a židle Lokalita: - okres Brno Termín pro podání nabídek: - 17. 12. 2019 v 11:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání židle kancelářské - rozsah nízkého pístu: výška sezení 49-58 cm - výška postavy: 120-210 cm - nastavení: sedák výškově atd. viz přílohy Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 16. 12. 2019 do 14:00 hodin

Poptávám: nábytek Popis: - poptávám školní lavici pro integrovaného žáka školy Specifikace: - lavice by měla být nastavitelná, "rostoucí " s žákem - nevadilo by, kdyby měřila o něco měně, než klasická lavice Rozměry: - délka cca 1 m Množství: - 1 ks Lokalita: - Jihočeský kraj...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je vybavení interiéru - jedná se např. o dodávku polic, skříní, pracovních stolů, židlí apod. - více informací naleznete v příloze Lokalita: - okres Brno-město Termín pro podání nabídek: - 13.01.2020 do 10:00 hodin

Sháním nábytek: Popis: deska jídelního stolu Specifikace: - dekor LTD Egger Dub Halifax přírodní - ohraněná Rozměr: - tloušťka dle možností 30-40 mm - 1.800 x 1.000 mm Množství: 1 ks Termín realizace: ihned Lokalita realizace: Všemyslice...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka vybavení interiéru - jedná se např. o dodávku televizoru, konferenčních stolků, sedaček, stolů, praček, vysavačů apod. - více informací naleznete v příloze Lokalita: - okres Břeclav Termín pro podání nabídek: - 19.12.2019 do 09:00 hod...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských židlí - materiál nosné konstrukce židle (rám, kříž, držáky opěrek rukou, uchycení zádové opěrky ad.) kov - maximální hmotnost židle 20 kg - nosnost židle až 130 kg atd. viz. přílohy Lokalita: - Česká republika Termín pro...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání nábytku - věšáková stěna, 4x háček - botník - skříň nika, 5x police - stůl s plnými boky atd. viz přílohy Lokalita: - okres Kladno Termín pro podání nabídek: - 6. 12. 2019 v 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup 2 ks kancelářských židlí - Bederní opěrka - Ano - Hloubka sedáku do 510 mm - Hloubka sedáku od 470 mm atd. viz přílohy Lokalita: - okres Jeseník Termín pro podání nabídek: - 9. 12. 2019 23:59

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského nábytku - jedná se o dodávku např. skříněk, polic, kancelářských stolů, odkládacích stěn apod. - více informací naleznete v příloze Lokalita: - okres Ostrava-město Termín pro podání nabídek: - 17.12.2019 do 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávek sedacího nábytku - kancelářská židle do 120 kg - manažerská židle do 150 kg - plastové židle, čalouněné židle apod. - více informací naleznete v příloze Lokalita: - okres Ostrava-město Termín pro podání nabídek: - 17.12.20...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka čalouněných židlí s područkami a bez područek - výška židle: max. 100 cm, výška sedáku do 49 cm - masivní buková kostra, mořená, odstín medová - celkový počet 30 ks židlí - více informací naleznete v příloze Lokalita: - okres Mladá Bole...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž mobiliáře na odd. DMZ - náhrada za již nevyhovující vybavení DMZ - nové vybavení se skládá za čtyř šatních skříněk, kuchyňky, věšáku a stolku atd. viz přílohy Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek:...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských židlí v období 24 měsíců od uzavření rámcové kupní smlouvy Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 10. 12. 2019 do 13:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je vybavení interiéru interních ambulancí - skříně, stoly, židle, police apod. - více informací naleznete v příloze Lokalita: - okres Frýdek-Místek Termín pro podání nabídek: - 09.12.2019 do 09:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání: - komoda - matrace + potah omyvatelný - kontejner - recepční stůl - postel patrová - psací stůl 2 - rohový - dvojsedák - kompletní seznam poptávaného zboží a podrobná technická specifikace viz přílohy Lokalita: - okres Hlavní měs...

Kontakty

Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349

O projektu

Projekt Poptávky.cz sdružuje 38 660 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.

Poptávky.cz © 2019 | všechna práva vyhrazena