Máme připraveny poptávky z Vašeho oboru
Nyní 0 Kč paušální poplatek (platí do 24. 11. 2024)
Dalších 120 poptávek pro Vaši firmu. Zanechte nám Váš kontakt.

Poptávky z kategorie: Kancelářské potřeby

    Nalezeno 33 poptávek

Magazín Poptávky.cz

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb - Obálka s vytrhávací doručenkou a odtrhávacím poučením dle zákona č.500/2004 Sb. Správní řád. Vlhčící, s poučením, C6 červený pruh 125x176, /1000 ks/ - Obálka s vytrhávací doručenkou a odtrhávacím poučením dle zá...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - dodávka dle poptávky - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 31.07. 2024 do 09:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 25.04.2024 v 10:05 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb po dobu účinnosti rámcové dohody (24 měsíců) Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 11.04.2024 v 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání sponkovače - Sponkovačka - menší - Sponkovačka - větší Lokalita: - Ústecký kraj Termín pro podání nabídek: - 15. 03. 2024 ve 23:59 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávky kancelářských potřeb - zajištění průběžných dodávek kancelářských potřeb Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 08.04.2024 v 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - Taška poštovní B4 samolepicí s krycí páskou / 250 ks - Taška poštovní C4 samolepicí s krycí páskou / 250 ks - Pořadač pákový kartonový - černý mramor, A4 – 5 cm - Pořadač pákový kartonový - černý mramor, A4 – 7,5 c...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - Samolepící etikety bílé 70x36 (24 na archu A4), vhodné do kopírek a tiskáren, balení po 100 ks - Sešívačka (jehly č. 24/8) - Sešívačka (jehly č.24/6), ne mini - Spisové desky s tkanicí A4 - Xerox papír A3 12...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb - dodávky kancelářských potřeb v rámci plnění rámcové dohody na 12 měsíců. Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 08.02.2023 v 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb – razítka - Dřevěné Razítko 50x40 mm - Dřevěné Razítko 60x40 mm - Dřevěné Kulaté razítko - průměr 24 mm - Dřevěné Kulaté razítko - průměr 30 mm - Dřevěné Kulaté razítko - průměr 40 mm Lokalita: - Ústecký kraj T...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb – psací potřeby - Gelová tužka - Obyčejná - Tužka s gumou - Mikrotužka Lokalita: - Ústecký kraj Termín pro podání nabídek: - 18. 11. 2022 v 9:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup a dodání kancelářských potřeb - Linkovaný školní sešit A4 economy class vyrobený z recyklovaného papíru o obejmu 40 listů - Linkovaný školní sešit A5 economy class vyrobený z recyklovaného papíru o obejmu 40 listů - Linkovaný sešit A4 s ...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - Obálka s vytrhávací doručenkou a odtrhávacím poučením dle zákona č.500/2004 Sb. Správní řád. Vlhčící, s poučením, C6, bez pruhu 125x176, /1000 ks - Obálka s vytrhávací doručenkou a odtrhávacím poučením dle zákona...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb - bližší informace u zadavatele Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 03.06.2022 v 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - bližší informace u zadavatele Lokalita: - Ústecký kraj Termín pro podání nabídek: - 03.05.2022 v 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářského papíru Lokalita: - Ústecký kraj Termín pro podání nabídek: - 11. 11. 2021 v 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky jsou dodávka psacích potřeb - dodávky na 36 měsíců - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 19.11. 2021 do 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky jsou dodávky etiket - dále také dodání lepících a opravných potřeb - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 19.11. 2021 do 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky jsou dodávky bloků a sešitů a knih - dodávky na 36 měsíců - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 19.11. 2021 do 10:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávky archivačních potřeb - dodávky na 36 měsíců - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 19.11. 2021 do 10:00 hodin

Kontakty

Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349

O projektu

Projekt Poptávky.cz sdružuje 629 051 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.

Poptávky.cz © 2024 | všechna práva vyhrazena