Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářského nábytku - Laminovaná dřevotříska o tloušťce min. 18mm - Podnož a čelní panel o tloušťce min. 18mm - Pracovní deska o tloušťce min. 18mm - ABS hrana o tloušťce min. 2mm - Pravé provedení Lokalita: - okres Plzeň Termín...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářské židle - Synchronní mechanika s nastavením protiváhy - Aretace v 5 polohách - Mechanika houpací, možnost nastavení tuhosti houpání v závislosti na hmotnosti uživatele centrálním šroubem pod sedákem. - Antišokový systém...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání nábytku - 1ks šatní skříň - 2ks dvoudveřové skříňky - 5ks kontejnerů, - 1ks kancelářský stůl - 1ks otevřená skříň - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Plzeň-jih Termín pro podání nabídek: - 03. 09. 2024 do...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářského nábytku - 4x zásuvka na pojezdech ( dělicí přepážky součástí ) - 4x kolečka, 4x úchytka - Výška: min. 65cm Lokalita: - okres Plzeň Termín pro podání nabídek: - 26. 4. 2024 do 08:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských židlí - Synchronní mechanika s nastavením protiváhy - Aretace v 5 polohách - Mechanika houpací, možnost nastavení tuhosti houpání v závislosti na hmotnosti uživatele centrálním šroubem pod sedákem Lokalita: - okres Pl...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářského nábytku - Laminovaná dřevotříska - Rozměr: 80 x 182 x 40 cm /š x v x h - Korpus o tloušťce min. 1,6cm s ABS hranou pro delší životnost - Otevírání dveří: křídlové - Zámek v křídlové části Lokalita: - okres Pl...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářského nábytku nákup kancelářského nábytku - 2x šatní skříň, 1x vysoká prosklená skříň s dvířky, 1x pracovní stůl velký, 2x pracovní stůl malý, 2x pojízdný kontejner, 1x stolek konferenční, včetně dopravy, kompletní montáže, dodání n...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářského nábytku - nákup kancelářského nábytku 2x šatní skříň,1x vysoká prosklená skříň s dvířky, 1x pracovní stůl velký, 2x pracovní stůl malý, 2x pojízdný kontejner, 1x stolek konferenční, 3x nástěnné police, 1x sada závěsných polic v...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského nábytku - Rozměr: 1600 x 800 x 750 mm /š x h x v - Plné boky - Stolová deska o síle 25 mm s 2 mm ABS hranou pro zvýšenou životnost - Svislá příčka, tzv. trnož spojující obě nohy stolu a kryje tak prostor pod stolovou desko...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářského nábytku - Rozměr: 1600 x 600 x 750 mm /š x h x v - Plné boky - Stolová deska o síle 25 mm s 2 mm ABS hranou pro zvýšenou životnost - Svislá příčka, tzv. trnož spojující obě nohy stolu a kryje tak prostor pod stolovou...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských židlí - Synchronní mechanika s nastavením protiváhy - Aretace v 5 polohách - Mechanika houpací - Antišokový systém - Výškově stavitelný opěrák Lokalita: - okres Plzeň Termín pro podání nabídek: - 26. 10. 2021 do 08...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup 1 ks rohového kancelářského stolu, 4 ks kontejnerů ke stolu a 1 ks kancelářské židle - Rozměr: dle obrázku - Kovová podnož – konstrukce ocel, barva chrom - Rektifikační nohy - vybaveny rektifikací pro vyrovnání nerovností podlahy -...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup 3 ks kancelářských židlí - Synchronní mechanika - Aretace v 5 polohách - Výškově stavitelný opěrák - Antišokový systém - Plochý hliníkový černý kříž Lokalita: - okres Plzeň Termín pro podání nabídek: - 1. 7. 2021 do 12:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup 10 ks kancelářských křesel - Celočalouněné kancelářské křeslo ve dvoubarevném provedení a s výbornými ergonomickými parametry sezení - Mechanika základní s možností pohupu a nastavení tuhosti dle váhy uživatele - Područky pevné, čalouněn...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup 5 ks kancelářských židlí a 3 ks podložky pod nohy - Synchronní mechanika s nastavením protiváhy - Aretace v 5 polohách - Mechanika houpací - Antišokový systém - Opěrák z prodyšné síťoviny Lokalita: - okres Plzeň Termín pro podání n...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup 6 ks kancelářských křesel, 12 ks konferenčních křesel a 4 ks různých židlí pro forenzní multidisciplinární tým dle přiložené specifikace zadavatele, včetně dopravy, montáže Kancelářské křeslo: - Velmi pohodlné křeslo - Pohupování – houpací...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup 1 ks kancelářského stolu, 1 ks nástavby stolové, 1 ks zásuvkové kartotéky, 2 ks otevřených skříněk, 1 ks police na zeď, 2 ks věšáků Lokalita: - okres Plzeň Termín pro podání nabídek: - 8. 2. 2021 do 08:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských křesel - celočalouněné kancelářské křeslo ve dvoubarevném provedení a s výbornými ergonomickými parametry sezení - mechanika základní s možností pohupu a nastavení tuhosti dle váhy uživatele - područky pevné, čalouněné Lokali...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání vybavení kancelářským nábytkem - 1ks pohovka s úložným prostorem, 2ks kancelářské stoly, 1ks kontejner se 3 šuplíky, 1 ks šatní skříň, 1ks kancelářská židle, 2 ks čalouněná křeslo, 1 ks konferenční stolek, 1ks skříň na šanony Lokalita: - ok...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářského nábytku - kancelářský stůl, kontejner atd. viz přílohy Lokalita: - okres Plzeň Termín pro podání nabídek: - 1. 9. 2020 v 8:00 hodin
Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349
Projekt Poptávky.cz sdružuje 629 640 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.
Poptávky.cz © 2024 | všechna práva vyhrazena