Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb - měkká část na vymazávání grafitových čar a tvrdá část pro inkoust, tuš a strojopis - vymazávání grafitových čar - ostření grafitových tuh - ostření grafitových tuh Lokalita: - okres Ostrava Termín pro p...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží 3/2024 - Fix, průměr 2,5 mm, barva černá, obyčejný, nesmí být pernamentní inkoust! - Fix, průměr 1 mm, barva černá, obyčejný, nesmí být pernamentní inkoust! - Fix, průměr 0,3 mm, barva černá, obyčejný, nesmí být perna...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží - Automatická tužka, tzv. pentilka, tuha 0,5 mm, vybavena pryží - Balící papír, šedák v arších, rozměry 70*100 cm, gramáž 90 g, 10 kg v balení - Bloček samolepící, velikost 76*76 mm, silně lepící, barva žlutá, 100 lí...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží - kniha záznamní abecední, formát A4, linka, min. 96 listů, s tuhými laminovanými deskami, šitá, boční vazba, 60 g/m2 - korektor ve strojku s opravnou páskou, cca 4,2 mm x 8 m, jednorázový, neloupe se - korektor oprav...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží 1/2024 - Bloček samolepící, velikost 76*76 mm, silně lepící, barva žlutá, 100 lístků - Drátky do sešívačky, velikost 24/6, v balení 1000 ks - Euroobal, formát A4, typ U, provedení hladké, tloušťka 48 mic., v balení 1...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží 8/2023 - Archivační spona, plastová, s bočním zavíráním, s násadkou pro přemístění dokumentů, 50 ks/bal - Bloček samolepící, velikost 76*76 mm, silně lepící, barva žlutá, 100 lístků - Drátky do sešívačky, velikost 24/...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - průběžné dodávky kancelářského zboží s poskytnutím náhradního plnění (dle aktuální potřeby centrálního a pověřujících zadavatelů) v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami. Lokalita: - okres Ostrava Termín pr...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb - Obálka (taška) B4- kříž. Dno - Obálka bílá C5 samolep. - Obálka bílá C6 samolep. - Blok lep. Link. A4 - Blok lep. Link. A5 Lokalita: - okres Ostrava Termín pro podání nabídek: - 22. 11. 2023 ve 23:59 hodi...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského materiálu - deska spisová A4 s keprovou tkanicí, síla lepenky min. 1,5 mm, bez štítku a vnitřního výlepu - pořadač pákový A4, šířka hřbetu min. 7,5 cm, celoplastový, v provedení s RADO zámky, kovové lišty, hřbetní úchyt Lok...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží 7/2023 - Bloček samolopící, velikost 15*50 mm, silně lepící, možno mix barev, 100 lístků - Datumovka, samobarvící, měsíc číslem, výška čísel 4 mm - Drátky do sešívačky, velikost 24/6, v balení 1000 ks - Fix, průmě...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb Lokalita: - Moravskoslezský kraj Termín pro podání nabídek: - 17. 10. 2023 v 10:00 hodin
Poptávám: výrobky Popis: - sháním dodavatele kancelářských potřeb - papíry A4 - složky A4 se zipem - plastové s prošíváním - laminovací folie A4 Množství: - dle domluvy, s možností dlouhodobé spolupráce Místo odběru: - Klimkovice Termín: - ihned
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží 6/2023 - Drátky do sešívačky, velikost 24/6, v balení 1000 ks - Fix, průměr 0,3 mm, barva zelená - Fix, průměr 0,3 mm, barva černý - Fix, průměr 0,3 mm, barva modrý Lokalita: - Moravskoslezský kraj Termín pro pod...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné - Různé kancelářské zařízení a potřeby - Drobné kancelářské vybavení - Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů Lokalita: - o...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží - barva razítková modrá bez oleje 50g pro gumová razítka - barva razítková fialová bez oleje 50g pro gumová razítka - blok kostka - špalíček bílý, lepený, 80 g/m2, max. 9 x 9 x 5 cm, min. 500 listů - blok samol...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - průběžné dodávky kancelářského zboží (dle aktuální potřeby centrálního a pověřujících zadavatelů) v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami Lokalita: - okres Ostrava Termín pro podání nabídek: - 11.09.2023 v...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - Dodávka kancelářských potřeb, prostřednictvím rámcové dohody s jedním vítězným dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé dodávky kancelářských potřeb v rámci provozních potřeb všech pracovišť zadavate...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží 5/2023 - Balící papír, šedák v arších, rozměry 70*100 cm, gramáž 90 g, 10 kg v balení - Bloček samolepící, velikost 76*76 mm, silně lepící, barva žlutá, 100 lístků - Drátky do sešívačky, velikost 24/6, v balení 1000...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží 4/2023 - Automatická tužka, tzv. pentilka, tuha 0,5 mm, vybavena pryží - Bloček samolepící, velikost 76*76 mm, silně lepící, barva žlutá, 100 lístků - Drátky do sešívačky, velikost 24/6, v balení 1000 ks - Děrovač...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup dveřních informačních tabulek pro identifikaci zaměstnanců na odborných pracovištích a kancelářích - Montáž nalepením, hliníkové, určené pro vkládání vytištěných papírových popisů s krycí průhlednou folií o vnějších rozměrech – výška 105 - 135...
Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349
Projekt Poptávky.cz sdružuje 540 056 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.
Poptávky.cz © 2024 | všechna práva vyhrazena