Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb pro kalendářní rok 2025 - Plošná hmotnost 80 g/m2 - Tloušťka 104 - 112 mikrometrů - Bělost 150 a více - Opacita min. 93 % - Drsnost max. 200 ml/min Lokalita: - okres Bruntál Termín pro podání nabídek: - 25.11....
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - Plošná hmotnost 80 g/m2 Tloušťka 104 - 112 mikrometrů Bělost 150 a více Opacita min. 93 % Drsnost max. 200 ml/min Lokalita: - okres Bruntál Termín pro podání nabídek: - 29.11.2023 ve 12:00 hodin
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského zboží - Obálka B5 - taška, bílá, samolepící s krycí páskou, bez křížového dna, rozměry 250 x 176 mm - Obálka C4 - taška,bílá, klasická obyčejná listovní obálka, bez křížového dna, samolepící, rozměr 229 x 324 mm - Obálka C5...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - Obálka C6 - bílá, standartní, bez okénka a potisku, lepení samolepící s krycí páskou, rozměr 114 x 162 mm, balení 1000 ks - Obálka C4 - bílá, klasická obyčejná listovní obálka, kvalitní a trvanlivý proužek s lepidlem,...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - Rozešívačka kancelářských spon - vytahovač spon - Razítko - samobarvící datumovka, výška písma 3,8 mm, obdélníkového tvaru, kvalitní, NE KULATÉ A NE VĚTŠÍCH VELIKOSTÍ! - Balící páska transparentní (izolepa) - 48 mm...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb - xerografický papír, poštovní tašky, lepidlo na papír, odkládací mapy - pořadače, rychlovazače, korekční pásky apod. - veškeré podrobnosti naleznete v příloze Lokalita: - okres Bruntál Termín pro podání nabídek:...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - Etikety pro laserové/inkoustové tiskárny a kopírky - velikost A4, rozměr 70 x 36 mm, etiket na archu 24, počet archů 100 - Sponky do sešívačky - drátek 24/8, 1000 ks v krabičce - Samolepící bloček - ve tvaru kostky...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - PROPUSTKA bloček A7 - zelený rámeček v levém horním rohu, propustka k lékaři, pro služební a soukromé odchody, 100 listů - cestovní příkaz s vyúčtováním pracovní cesty - A5, oboustranný, nepropisovací, ET 230, 50 listů -...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - náplň kuličkového pera - náplň modrá, 4401, hrot 1,0mm, délka 106,8mm - děrovačka - výkonný děrovač s robustní konstrukcí, materiál plast-kov, s posuvným příložníkem, kapacita děrování 20 listů atd. viz přílohy Lokali...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - maskovací krepová páska - na ochranu ploch při lepení - kuličkové pero - s plastovým neprůhledným tělem - klasický zakládací matný obal na doklady A4 - rychlovazač prešpán - barva zelená - dále viz přílohy Lokalita...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb pro kalendářní rok 2020 - jedná se např. o xerografický papír, obaly, obálky, lepidla, pořadače apod. - více informací naleznete v příloze Lokalita: - okres Bruntál Termín pro podání nabídek: - 02.12.2019 do 09:00...
Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - PROPUSTKA bloček A7 - zelený rámeček v levém horním rohu, propustka k lékaři, pro služební a soukromé odchody, 100 listů - Jednorázové gelové pero s gumovým úchopem a opatřen vrškem - hrot 0,5 mm, inkoust ČERVENÝ - Folie...
Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349
Projekt Poptávky.cz sdružuje 629 093 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.
Poptávky.cz © 2024 | všechna práva vyhrazena