Máme připraveny poptávky z Vašeho oboru
Nyní 0 Kč paušální poplatek (platí do 14. 3. 2021)
Dalších 120 poptávek pro Vaši firmu. Zanechte nám Váš kontakt.

Poptávky s klíčovým slovem: kancelářské potřeby

    Nalezeno 375 poptávek

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání pořadače na zdravotnickou dokumentaci - pákový pořadač, šířka 26 cm, výška 32 cm, hřbet 4 cm, pevné desky potažené omyvatelným PVC, na přední straně kapsa na vizitku 10x6 cm, levá strana rozevřených desek opatřena klipem na výšku pro uchycení...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - 2-vrstvé ručníky, jemné, skládané do písmene Z - Xerograf.papír pro všechny hlavní typy tiskáren, A4-80g/m2 (2500l), min. bělost CIE 146 - Zakládací obal závěsný "U"; tloušťka 55 mikronů, povrch hladký, euro perforace,...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup univerzální a stahovací pásky - Univerzální lepící páska - Stahovací páska 200 mm - Stahovací páska 400 mm - Stahovací páska 100 mm Lokalita: - okres Tábor Termín pro podání nabídek: - 17.03.2021 v 8:00 hodin

Máme připraveno dalších 120 poptávek pro Vaše podnikání!

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky smaltovaných tabulí - tab.smalt.ext. 646x240 otev.doba1 řádek - tab.smalt.ext. 646x240 otev.doba 2 řádky - tab.smalt.ext. 646x480 s textem položky - tab.smalt.ext. 646x480 Česká pošta - tab.smalt.ext. 646x240 CzechPoint Loka...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup 50 ks kalkulaček desetimístných stolních kalkulaček se základními funkcemi Lokalita: - Středočeský kraj Termín pro podání nabídek: - 09.03.2021 ve 12:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup: - sponkovačka ruční mechanická: 2ks - spony 53-11,3 x 6 - 2.000 ks: 75 ks - v počtech dle přílohy č. 1 viz příloha č. 1 Lokalita: - Jihočeský kraj Termín pro podání nabídek: - 11. 3. 2021 do 8:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb - Pryž kancelářská kombinovaná vyrobená na přírodní bázi bez přídavků plastů a ftalátů - Navlhčovač - navlhčovací polštářek s molitanovou houbičkou - Plastové datové samobarvicí razítko, výška číslice u data je min. 3,8...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání: - desky papírové 3 klopy červené: 200 ks - desky papírové 3 klopy modré: 200 ks - dovolenka SEVT 301389 blok 100 listů: 5 ks - euroobaly A4, čiré 100 ks: 30 ks - euroobaly A4 "U"na katalogy 10 ks: 10 ks - kompletní seznam poptávaného zbož...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářského materiálu - podrobná specifikace služby (typ služby, která nejvíce vyhovuje našim požadavkům) viz příloha této výzvy „Návrh smluvního vzoru“ Lokalita: - Královéhradecký kraj Termín pro podání nabídek: - 5. 3. 2021 do 9:00...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup/dodávka kancelářských potřeb - předmět plnění veřejné zakázky je detailně vymezen v Rámcové dohodě Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 4. 3. 2021 do 9:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky jsou jednotlivé dodávky kancelářských potřeb - podrobně vymezeno v zadávací dokumentaci - Příloha č. 1 - Vymezení předmětu VZ Lokalita: - Česká republika Termín pro podání nabídek: - 15. 3. 2021 do 8:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb - desky pro termovazbu 12mm -bílá (80 obalů ) - baterie Varta CR 2016 blistr 2 ks Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 2. 3. 2021 do 08:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup náplní do tiskáren - dle bližší specifikace ve Specifikaci zakázky této výzvy Lokalita: - okres Pardubický kraj Termín pro podání nabídek: - 2. 3. 2021 do 6:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb - dovolenka, A6, 100 listů např.OPTYS - propustky, A7, 100 listů např.OPTYS - kniha příchodů a odchodů, A4, 32 listů např.OPTYS Lokalita: - okres Pardubice Termín pro podání nabídek: - 3. 3. 2021 v 9:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání elektronického časového razítka - dodávka (kvalifikovaných) elektronických časových razítek od kvalifikovaného poskytovatele služeb vytvářejících důvěru v souladu s nařízením EU č. 910/2014 o elektronické identifikaci a službách vytvářejících...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb - dle přílohy Lokalita: - Karlovarský kraj Termín pro podání nabídek: - 18. 2. 2021 do 23:59 hodin

Sháním výrobky: Popis: magnetická houba na mazání whiteboardů Množství: desítky ks Termín: dle dohody Lokalita: Plzeňský kraj Cena: dle nabídek Profil poptávajícího: firma z okresu Most. Děkuji za nabídky.

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - bližší specifikace kancelářských potřeb - viz zadávací dokumentace a příloha položkového rozpočtu Lokalita: - okres Ostrava-město Termín pro podání nabídek: - 18. 2. 2021 do 9:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup pásek Dymo - dle specifikace v Příloze 1 této výzvy Lokalita: - Pardubický kraj Termín pro podání nabídek: - 18. 2. 2021 do 5:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání kancelářských potřeb - eurobal průhledný,bez vzorku, hladký, typ "U" tloušťka min. 80mikr.,1bal,obsahuje 100 ks - papír k tisku A3 bílý, gramáž 120g/m2, 1balení obsahuje 250 listů Lokalita: - Moravskoslezský kraj Termín pro podání nabíd...

Kontakty

Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349

O projektu

Projekt Poptávky.cz sdružuje 161 639 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.

Poptávky.cz © 2021 | všechna práva vyhrazena