Poptávám: komplexní účetní agendu dvou společností

Poptávám: účetní služby

Popis:
- poptávám komplexní správu účetnictví
- komplexní účetní agenda dvou společností

Specifikace:
- 1) společnost č. 1
- rychle rostoucí pracovní agentura, aktuálně asi 45 přidělených pracovníků, počet průběžně roste, asi 300 účetních položek měsíčně
- požadujeme:
- Odhlašování, přihlašování přidělených pracovníků dle dodaných podkladů. Zpracovávání mezd, přihlášek, odhlášek, exekuce, srážky za stravu a ubytování, registrace zahraničních EU pracovníků na pojišťovně
- komunikace s našimi zákazníky a koordinátory - odsouhlasení mezd
- správa datové schránky
- příjem přijatých faktur (cca. 30/měs.), každý týden tvorba návrhu platebního příkazu, odsouhlasení s jednateli, odeslání příkazů z našich bankovních účtů
- běžné účetnictví (auta, kontrolní hlášení, DPH, pokladny přes Fidoo (asi 70 položek), interní doklady, komunikace s úřady, banka)
- vystavování cca. 5-10 faktur/měs. na základě námi dodaných podkladů
- správa pravidelných odchozích plateb (úroky z úvěrů, nájemné, leasingy)
- reporting na týdenní bázi: knihy pohledávek, návrhy plateb; Reporting na měsíční bázi: průběžná měsíční výsledovka
- účetní poradenství, samostatné návrhy účetních na zefektivnění naší agendy, daňové poradenství
- 2) společnost č. 2
- dynamická firma dodávající služby pro automobilový průmysl, aktuálně asi 16 DPP/HPP pracovníků, počet kolísá mezi cca. 6 a 60 pracovníky, asi 80 účetních položek měsíčně
- požadujeme:
- odhlašování, přihlašování pracovníků dle dodaných podkladů
- zpracovávání mezd, přihlášek, odhlášek, exekuce, srážky za ubytování, registrace zahraničních EU pracovníků na pojišťovně
- komunikace s našimi koordinátory - odsouhlasení mezd
- správa datové schránky
- příjem přijatých faktur (cca. 10 - 20/měs.), každý týden tvorba návrhu platebního příkazu, odsouhlasení s jednateli, odeslání příkazů z našich bankovních účtů
- běžné účetnictví (auta, kontrolní hlášení, DPH, pokladny přes Fidoo (asi 30 položek), interní doklady, komunikace s úřady, banka)
- vystavování cca. 5-10 faktur/měs. na základě námi dodaných podkladů
- správa pravidelných odchozích plateb (nájemné, leasingy)
- reporting na týdenní bázi: knihy pohledávek, návrhy plateb; Reporting na měsíční bázi: průběžná měsíční výsledovka
- účetní poradenství, samostatné návrhy účetních na zefektivnění naší agendy, daňové poradenství

Lokalita:
- Praha

Termín:
- dle dohody

Požadujeme motivovanou, inovativní účetní kancelář, která má zájem s námi růst a nebude brát náročnost naší agendy jako negativum, ale jako výzvu. Požadujeme 100% odpovědnost za zpracování Vaší agendy, profesní pojištění.

Doplňující informace:
- zašlete alespoň předběžnou kalkulaci na základě výše uvedeného popisu
- reference a informace o Vaší společnosti
- nabízíme výbornou platební morálku, stabilitu, růst
Chci kontakt na zákazníka

Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky z Vašeho oboru
Nyní 0 Kč paušální poplatek (platí do 31. 3. 2024)
Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Podobné poptávky

Poptávám: účetní služby Popis: - sháním účetní pro vedení účetnictví s. r. o. - podvojné účetnictví, malý obrat, bez zaměstnanců, plátce DPH Lokalita: - Uherské Hradiště Termín: - od 1. 1. 2021

Poptávám: účetní služby Popis: - poptávám zpracování účetnictví Specifikace: - v období od 1. 1. 2020 do 14. 4. 2020 - množství dokladů do 100 ks - počet zaměstnanců 1 - obrat do 100.000 Kč - zpracování pokladny - jednotlivých účetních účtů - jeden bankovní účet - zpracování daňo...

Poptávám: služby Popis: - sháním vedení účetnictví pro menší s. r. o. Rozsah: - počet dokladů za rok cca 500-600 ks Lokalita: - Brno Termín: - od 1. 1. 2021

Poptávám: účetní služby Popis: - sháním účetní pro vedení účetnictví v autodopravě - pro firmu Množství: - pro 1-2 osoby Lokalita: - Uherské Hradiště Termín: - 1. 1. 2021

Poptávám služby: Popis: účetnictví a účetní poradenství Specifikace: - bez zaměstnanců - docházka do firmy a zpracování dokladů přímo ve firmě Termín: ihned Lokalita: Praha Cena: nabídněte Profil poptávajícího: firma z okresu Praha - hl. m...

Kontakty

Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349

O projektu

Projekt Poptávky.cz sdružuje 527 114 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.

Poptávky.cz © 2024 | všechna práva vyhrazena