Zajištění kvalifikovaných časových razítek pro DSŘ a NGÚP

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění centralizovaného poskytování komplexních služeb vydávání kvalifikovaných elektronických časových razítek v souladu nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 910/2014 ze dne 23. července 2014 o elektronické identifikaci a službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce na vnitřním trhu a o zrušení směrnice 1999/93/ES, resp. zákonem č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, v platném znění, a to po dobu určitou v délce 24 měsíců pro Informační systémy stavební správy

Lokalita:
- Česká republika

Termín pro podání nabídek:
- 24. 06. 2024 v 17:00 hodin
Chci kontakt na zákazníka

Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky z Vašeho oboru
Nyní 0 Kč paušální poplatek (platí do 24. 11. 2024)
Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Podobné poptávky

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských a hygienických potřeb - popisovač permanent marker - černá - kuličkové pero jednorázové červená - kalendář nástěnný Tříměsíční pracovní kalendář - tekutý krém čistící na povrchy - bal. 500 ml - FIXINELA - 500 ml růžová - čis...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodání odpadkových pytlů, kancelářské a hygienické potřeby - lepidlo tyčinka 15 g - provázek tloušťky 2,3 mm, váha 250 g, bílá barva atd. viz přílohy Lokalita: - okres Hlavní město Praha Termín pro podání nabídek: - 2. 12. 2020 ve 12:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je nákup a dodání kancelářských potřeb - razítka - dále viz přílohy Lokalita: - okres Ústí nad Labem Termín pro podání nabídek: - 7. 12. 2020 v 23:00 hodin

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb - kancelářský papír A4/80g, papír vysoké kvality, vysoká bělost - grafitová tužka, nelámavá, HB - mikrotužka 0,5 - bloček samolepící 76 x 76 mm - blok A4, 50L, čistý - rozešívač na sponkové drátky - sešit A4 40L, či...

Podrobný popis: - předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských a jiných potřeb - sáčky plastové - papírové ručníky a ubrousky - rychlovazače, sešity, bloky Lokalita: - okres Kroměříž Termín pro podání nabídek: - 28. 1. 2021 do 08:00 hodin

Kontakty

Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349

O projektu

Projekt Poptávky.cz sdružuje 629 582 poptávek na jednom místě. Využívá spolupráce s nejvýznamnějšími zdroji obchodních příležitostí v ČR a zajišťuje tak podíl přesahující 70 % všech poptávek a veřejných zakázek dostupných na českém internetu. Tato služba představuje moderní způsob jak získávat nové zákazníky s revolučním konceptem platby za realizaci zakázky.

Poptávky.cz © 2024 | všechna práva vyhrazena